I. DISPOZIȚII GENERALE
Prin executarea comenzii, Cumpărătorul acceptă aceste OP-uri ale Vânzătorului pentru a reglementa drepturile și obligațiile reciproce ale părților în relația rezultată din vânzarea Bunurilor de către Vânzător. Raporturile dintre cumpărător și vânzător sunt guvernate de aceste PO, care sunt obligatorii pentru ambele părți, cu excepția cazului în care în contractul încheiat se prevede altceva. OP definește drepturile și obligațiile vânzătorului și ale clienților săi (cumpărători) și, în versiunea lor actuală, formează conținutul contractului de cumpărare (cu privire la furnizarea de bunuri) sau sunt parte integrantă a acestuia. Drepturile și obligațiile care nu sunt reglementate în mod expres de aceste PO sunt reglementate de prevederile reglementărilor legale relevante, în special de Codul civil, astfel cum a fost modificat.
II. OBLIGAȚIA DE INFORMARE
Vânzătorul informează Cumpărătorul prin prezenta, iar prin plasarea comenzii, Cumpărătorul confirmă că a fost și este informat de către Vânzător cu privire la următoarele:
(i) identitatea Vânzătorului, care este compania DOMIVOSPORT s.r.o., Levická 1605, 949 01, Nitra (Slovacia), ID: 50223267 , înscrisă în registrul comerțului ținut de Judecătoria Nitra, sec. Sro, sediul social nr. 40367/N, numerele de telefon și adresa de livrare prin e-mail și alte informații de contact sunt listate pe Site în linkul - Contacte,
(ii) desemnarea mărfurilor (denumite în continuare „Bunurile”) și o descriere a principalelor caracteristici ale acestora sunt enumerate pe Site-ul individual pentru fiecare Produs, sau prin link - prolink către alte site-uri web (producător/distribuitor etc.),
(iv) modalitatea de plată, inclusiv orice obligație de plată a plăților în avans, care este întotdeauna listată cu posibilitatea ca cumpărătorul să aleagă pentru Bunuri individuale, alegerea metodelor oferite de plata pentru Bunuri este la latitudinea cumpărătorului, iar metoda de plată aleasă nu poate fi modificată ulterior fără acordul vânzătorului,
(v) în modalitatea de livrare sau de executare a Bunurilor, care este întotdeauna indicată cu posibilitatea ca cumpărătorul să aleagă pentru Bunurile individuale, alegerea dintre metodele oferite este la latitudinea cumpărătorului și metoda de livrare aleasă nu mai poate fi schimbată ulterior fără acordul Vânzătorului,
(vi) costurile de livrare Marfa, care sunt întotdeauna listate pentru metodele de livrare individuale, prin alegerea metodei de livrare a Bunurilor, cumpărătorul alege și este de asemenea de acord cu costurile relevante - prețul pe care trebuie să-l plătească pentru livrarea Bunurilor,
(vii) date privind drepturile care decurg din executarea defectuoasă, precum și drepturile din garanție și alte condiții de exercitare a acestor drepturi, după cum se precizează în continuare în aceste PO
folosește măsuri tehnice actualizate corespunzătoare sistemelor tehnice uzuale utilizate în prezent și de securitate pentru protecția acestora; cumpărătorul are dreptul în orice moment să solicite informații cu privire la mijloacele tehnice utilizate în prezent, iar Vânzătorul le va comunica cumpărătorului la cerere, în măsura suficientă pentru informațiile cumpărătorului și fără a amenința secretele comerciale ale Vânzătorului și alte confidențialitate a informațiilor
(ix) că conținutul digital al comenzilor și alte date posibile stocate de Vânzător sunt compatibile (și utilizabile) cu hardware-ul utilizat în mod curent (i), de ex. computere personale pe PC - computer personal și Mac - platforme Apple și (ii) software - sisteme de birou utilizate în mod obișnuit, de ex. în special suita de birou Microsoft Office - utilizată în prezent (în special format word, excel etc.), Acrobat reader (în special format PDF), formate comune web/internet (format html). În conformitate cu reglementările legale relevante, vânzătorul comunică formatele și denumirile menționate mai sus într-un efort de a comunica clar într-o formă utilizată în mod obișnuit,
(x) costurile mijloacelor de comunicare la distanță, atunci când nu sunt asociate alte costuri, taxe etc. cu utilizarea/utilizarea Site-ului, cu excepția celor necesare taxe pentru conexiune la internet, pe care le plătește cumpărătorul în funcție de serviciul de conexiune la internet utilizat de acesta,
(xi) posibilitatea de retragere, atunci când cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare a Bunurilor fără a indica un motiv, în termen de 14 zile de la data acceptării a Bunurilor (ultima parte) , după cum se precizează mai jos,
(xii) că cumpărătorul are dreptul să trimită reclamații Vânzătorului sub orice formă și cu privire la orice problemă, iar Vânzătorul se va ocupa de acestea și va face totul pentru a le rezolva; De asemenea, cumpărătorul poate depune o plângere la o autoritate de supraveghere sau de stat, care este Inspecția Comerțului Slovacă (www.soi.sk)
(xiii) că comanda va fi stocată la el și va permite accesul la ea la cerereacordarea accesului cumpărătorului,
(xv) despre faptul că încheierea contractului are loc prin completarea datelor necesare - prin comandarea de Bunuri prin intermediul Site-ului, i.e. prin completarea datelor necesare în formularul de comandă/e-shop și confirmarea acestuia/comandarea Bunurilor pe Site,
(xvi) în cazul detectării unor erori apărute la introducerea datelor înainte de confirmarea/trimiterea comenzii de către cumpărător, este posibilă corectarea acestora, în același mod în care au fost introduse datele relevante
(xvii) pe care Vânzătorul le publică pe Site coduri de conduită care sunt obligatorii pentru el sau la care aderă în mod voluntar; dacă site-ul web nu conține un cod de conduită, niciun cod de conduită nu este încă obligatoriu pentru Vânzător,
(xviii) cu privire la faptul că cumpărătorul are dreptul, sub formă de text, în plus față de comanda pentru Bunuri /contract de cumpărare a acestuia, așa-zis descărcați și redactarea acestor PO de pe Site.
(xix) În cazul în care, din orice motiv (greșeală, etc.), prevederile acestor PO se abate de la prevederile legale pentru protecția cumpărătorilor - consumatorii , atunci ele sunt nesocotite. Acest lucru se aplică chiar dacă cumpărătorul renunță la un drept special care i-a fost acordat prin lege.
III. OBIECTUL CONTRACTULUI SI ÎNCHEIAREA SA
3.1 Prin intermediul magazinului electronic de pe Site, Cumpărătorul are posibilitatea de a achiziționa Bunuri oferite de Vânzător, i.e. încheie un contract de cumpărare cu Vânzătorul pentru achiziționarea de Bunuri (denumit în continuare „Contract”).
3.2 Achiziția de Bunuri prin intermediul Site-ului Web este oferită de Vânzător ca parte a activității sale de vânzare cu amănuntul și nu este destinată vânzării de Bunuri în scopul revânzării ca parte a activității comerciale a Cumpărătorului. În situația în care cumpărătorul dorește să achiziționeze bunuri în scopul desfășurării activității sale economice, comerciale, acesta este obligat să marcheze acest lucru ca parte a implementării comenzii și să îndeplinească obligațiile specificate de Vânzător care conduc la încheierea contractului. Acord, care nu trebuie să aibă loc prin intermediul Site-ului, la opțiunea Vânzătorului.
3.3 Încheierea Acordului între Cumpărător și Vânzător are loc prin completarea datelor necesare privind specificarea Bunurilor (denumirea Bunurilor, dimensiunea, designul culorii etc.), determinarea modalitatea de plata a Bunurilor, determinarea modului de livrare a Bunurilor, precizarea Cumparatorului si eventual alte date necesare conform formularului actual pentru executarea comenzii/incheierea Contractului. Cumpărătorul este obligat și în același timp îndreptățit să verifice datele completate și să corecteze/modifica datele înainte de expedierea/confirmarea finală a comenzii de Bunuri, în același mod în care au fost introduse aceste date. După confirmarea/trimiterea comenzii, datele nu mai pot fi modificate iar comanda este obligatorie și Contractul a fost încheiat, cu excepția punctului menționat mai jos.
3.4 În funcție de natura tranzacției, care nu este obișnuită (cantitate de Bunuri, preț, costuri de transport, distanță etc.), Vânzătorul are dreptul să solicite Cumpărătorului autorizarea/confirmarea comanda într-un alt mod adecvat (cu excepția confirmării acesteia pe Site), de ex. telefonic sau în scris. În cazul în care cumpărătorul refuză să autorizeze comanda în modul cerut, comanda se consideră neexecută.
3.5 În cazuri justificate, Vânzătorul permite și încheierea Contractului prin alte mijloace de comunicare la distanță decât prin intermediul Site-ului, adică. în special prin comunicare prin e-mail cu Vânzătorul sau prin telefon etc. În acest caz, Contractul se încheie numai atunci când:
(i) cumpărătorul primește de la Vânzător prin comunicare la distanță (în special corespondență prin e-mail) un rezumat al tuturor elementelor esențiale ale Contractului, de ex. specificațiile Bunurilor, prețurile, modalitatea de livrare a Bunurilor, costurile de livrare a Bunurilor, modalitatea de plată etc. și, în același timp
(ii) cumpărătorul nu refuză în termen de 12 ore de la primirea rezumatului de mai sus al Contractului prin mesaje de e-mail prin intermediul formularului de contact care indică numărul posibil de comandă sau alte informații specificate de către Vânzător pentru identificarea comenzii
3.6 Vânzătorul nu este responsabil pentru faptul că cumpărătorul nu a primit comunicarea electronică relevantă, sau chiar Bunurile comandate, dacă acestea au fost livrate la adresele furnizate de către cumpărător, ci terțul care livrat bunul are dreptul (numai/de asemenea) la adresele relevante preluate, sau refuzat etc. Vânzătorul nu este nici în măsură și nici autorizat să constate și să verifice corectitudinea datelor introduse de Cumpărător la comanda Bunurilor. Cumpărătorul este responsabil pentru corectitudinea și corectitudinea datelor completate și suportă toate riscurile asociate cu datele pe care le-a introdus la comanda Bunurilor.
3.7 Vânzătorul are dreptul să utilizeze mijloace tehnice/digitale de protecție împotriva completării automate (nu umane) a formularelor de comandă.
3.8 Încheierea Acordului între Vânzător și Cumpărător are loc pe baza completării corecte/corecte aa formularului de comandă în toate datele obligatorii (completarea datelor opționale este la voința cumpărătorului) de pe Site și confirmarea/trimiterea finală a comenzii de către cumpărător. Vânzătorul va confirma acceptarea comenzii către cumpărător prin intermediul comunicării de la distanță (în special prin intermediul unui mesaj de e-mail la adresa specificată de cumpărător).
3.9 Obiectul cumpărării/vânzării conform Contractului sunt doar articolele de Bunuri menționate în mod expres în comandă/Contract, cu excepția cazului în care se convine altfel între Cumpărător și Vânzător.
3.10 Cumpărătorul ia la cunoștință că în ceea ce privește efectuarea de achiziții prin Site (și, de asemenea, în magazine) și actualizarea datelor relevante de pe Site, se poate întâmpla ca Bunurile comandate de Cumpărător să fie deja epuizate. (chiar dacă este încă listat ca disponibil pe Site). În acest caz, Vânzătorul va informa Cumpărătorul despre acest fapt imediat după descoperirea acestuia. În cazul în care părțile nu convin altfel în termen de 2 zile (la prelungirea termenului de comandă sau la o altă modificare a comenzii), Acordul este reziliat și niciuna dintre părți nu are dreptul să ceară vreo despăgubire etc. de la cealaltă parte.
3.11 Vânzătorul se obligă cu Acordul încheiat care va livra cumpărătorului: mărfuri impecabile în conformitate cu caietul de sarcini sau cu caracteristicile obișnuite pentru tipul de Bunuri dat:
- conform specificațiilor din comanda/Contractul finalizat ,
- conform tuturor standardelor, reglementărilor și reglementărilor valabile pe teritoriul Republicii Cehe
- documentul fiscal (factura) este trimis în formă electronică la livrarea transportului de către transportator
3.12 La cererea cumpărătorului, Vânzătorul este obligat să emită o dovadă de cumpărare a Bunurilor care să indice data vânzării, descrierea Bunurilor, prețul Bunurilor, locul livrării, data livrării, împreună cu datele de identificare ale Vânzătorului. Vânzătorul îndeplinește și această obligație prin trimiterea unei copii a comenzii de Bunuri.
3.13 Cumpărătorul are opțiunea de a se retrage din Contractul deja încheiat (anularea sau modificarea comenzii) în cazul în care anunță Vânzătorul despre acest fapt prin completarea formularului de contact de aici sau de pe pagina Pagina de contact. Partea de jos a formularului
IV. LOCUL DE ÎNDEPLINIRE/ LIVRARE
4.1 Locul de executare – livrarea Bunurilor este locul specificat de către cumpărător în comandă/Contract. Vânzătorul livrează la toate adresele de livrare din Republica Cehă, Vânzătorul poate, la alegerea sa, să limiteze livrarea Bunurilor în afara Republicii Cehe în cadrul Site-ului.
4.2 Bunurile sunt livrate din magazinul Vânzătorului. Adresa magazinului este: Domivosport s.r.o., Levická 1605, 949 01 Nitra.
4.3 Punctul de contact în cadrul magazinului electronic este centrul pentru clienți al vânzătorului la: Domivosport, Levická 1605, 94901 Nitra.
4.4 Dreptul de proprietate asupra Bunurilor trece către Cumpărător la livrarea Bunurilor la adresa specificată de Cumpărător (indiferent de cine a preluat Bunurile).
4.5 În cazul în care cumpărătorul comandă Bunurile pentru un terț (un contract în favoarea unui terț), terțul dobândește dreptul asupra Bunurilor prin preluarea acestora (și devine cumpărătorul său). cu toate drepturile și obligațiile). În cazul în care o terță parte respinge Bunurile, Cumpărătorul dobândește dreptul asupra Bunurilor și Acordul continuă să se aplice între Cumpărător și Vânzător. Dacă cumpărătorul vinde bunurile unui terț, acesta nu dobândește niciun drept împotriva Vânzătorului.
4.6 Recomandăm Cumpărătorului să verifice și să inspecteze Bunurile în mod corespunzător și minuțios la primire. În cazul în care constată un defect la Bunuri sau găsește o altă discrepanță cu comanda, solicităm cumpărătorului să notifice imediat Vânzătorul despre acest lucru în modul indicat mai jos pentru reclamarea defectelor Bunurilor (reclamație).
4.7 [Colectare personală] Vânzătorul poate activa colectarea personală a Bunurilor la magazinele vânzătorului selectate; acest fapt va fi indicat pe site ca parte a formularului de comandă ca opțiune de colectare personală. Pentru ridicarea personală a Bunurilor, cumpărătorul va primi un cod de identificare, pe care trebuie să îl prezinte la ridicarea Bunurilor. Vânzătorul își îndeplinește obligația de a livra Bunurile Cumpărătorului predându-le unei persoane care se identifică cu codul relevant. Vânzătorul poate solicita achiziționarea Bunurilor sau articole individuale de Bunuri, preț pentru livrare, deoarece Vânzătorul va livra Bunurile la magazin dintr-un alt magazin sau depozit. Acest preț poate varia în funcție de faptul dacă cumpărătorul este membru al clubului Vânzătorului etc. Prețul livrării Bunurilor va fi întotdeauna afișat ca final (inclusiv TVA, etc.) pe site ca parte a formularului de comandă. Prețul pentru livrare se plătește împreună cu Bunurile.
4.8 [Promoția ultimei piese] Atunci când cumpără în magazinul electronic, vânzătorul poate permite achiziționarea ultimelor produse selectate din stoc în magazinele din așa-numita Promoția „Cumpără ultima piesă”. În acest caz, cumpărătorul poate alege varianta de livrare clasică a mărfii la adresa cumpărătorului și/sau ridicarea mărfii de la un anume magazin unde mărfurile sunt în stoc. Atunci când comandați bunuri în cadrul promoției „Cumpărați Ultima”: (i) pot fi achiziționate într-o singură comandăcomandă/contractează doar o singură marfă și nu este posibil să cumpărați mai multe bunuri în cadrul unei astfel de comenzi, (ii) nu este posibil să schimbați astfel de bunuri cu alții, dar, desigur, este posibil să vă retrageți din contract (returnarea mărfii) în condiții standard, atunci când cumpărătorul primește înapoi prețul de cumpărare plătit prețul, chiar și în cazul unui defect al bunului; în cazul în care vânzătorul descoperă deteriorarea (defectul) mărfurilor în timpul procesării unei astfel de comenzi, el va fi obligat/îndreptățit să anuleze această comandă (retragerea din contractul de cumpărare), cu excepția cazului în care părțile convin altfel, de exemplu pe un reducere corespunzătoare avarierii bunurilor etc.
V. PRET
5.1 Preturile de achizitie ale Bunurilor listate pe Site sunt valabile la momentul comenzii Bunurilor/incheierii Contractului. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile înainte de încheierea Contractului (în cazul unei erori de tipărire, Bunurile sunt vândute la prețul corect, dacă era evident, iar în cazul unei erori de tipărire neevidente, dar demonstrabile, Contractul nu este încheiat) în cazul unei modificări a cursurilor valutare, al unei creșteri semnificative a inflației sau al unor modificări semnificative ale condițiilor de aprovizionare ale producătorilor și altor furnizori de Bunuri, în orice moment înainte de încheierea Contractului - confirmarea finală a comanda.
5.2 Prețul de achiziție se consideră plătit în ceea ce privește alegerea metodei de plată numai prin creditarea întregului preț de achiziție pentru Bunuri în contul Vânzătorului sau prin plata în numerar la casieria Vânzătorului, sau companie de transport maritim în cazul plății ramburs.
5.3 Prețul de achiziție indicat pe Site ca parte a comenzii și Acordul încheiat este prețul final pentru achiziționarea Bunurilor (se indică prețul pentru (i) livrare și (ii) metoda de plată separat), inclusiv toate taxele, taxele etc., cu excepția cazului în care se specifică în mod expres altfel pe site și în cadrul comenzii/contractului (preț pentru ambalaj specific etc.).
5.4 Vânzătorul nu este obligat, dar are dreptul, să livreze cumpărătorului o factură sau alt document referitor la preț (și plata acestuia). Dovada sumei prețului și a obligației de plată a acestuia convenite între Vânzător și cumpărător este comanda/Contractul.
5.5 Data livrării Bunurilor este considerată a fi data executării taxabile, cu excepția cazului în care reglementările legale relevante nu stipulează altfel.
5.6 Cumpărătorul este obligat să plătească prețul de cumpărare în modul ales de el, inclusiv prețul pentru metoda de livrare a Bunurilor alese de acesta și prețul pentru metoda de plată aleasă
VI. TIMPUL DE LIVRARE
6.1 Vânzătorul livrează, i.e. trimite Bunurile în perioada specificată pe Site pentru Bunurile comandate.
6.2 Livrarea Bunurilor se face prin metoda de livrare aleasă de Cumpărător, cu faptul că Bunurile sunt predate transportatorului selectat (modalitatea de livrare) în perioada de expediere/expediere a Bunurilor. Termenul final de livrare a Bunurilor depinde de modalitatea de livrare a Bunurilor aleasă de cumpărător. Termenele limită pentru livrarea Mărfurilor transportatorilor individuali sunt enumerate pe site-ul web sau pe site-urile web ale acestor transportatori. Din momentul expedierii, bunurile sunt livrate în termen de 24 de ore de către toți transportatorii de mai jos:
- curier DPD
6.3 Termenul limită de expediere/expediere a Bunurilor începe de la data încheierii Contractului și în cazul alegerii plății prețului pentru livrarea Bunurilor într-un mod diferit decât la acceptarea Bunurilor din momentul plății prețului pentru livrarea Bunurilor.
6.4 Termenul limită de expediere poate fi prelungit corespunzător circumstanțelor, dacă întârzierea este cauzată de forță majoră sau de circumstanțe dincolo de vina Vânzătorului.
6.5 În cazul în care Vânzătorul nu poate expedia Bunurile în perioada specificată, el va notifica Cumpărătorul despre acest fapt fără întârzieri nejustificate. În cazul în care părțile nu convin altfel în termen de 2 zile (la o prelungire a datei de livrare a Bunurilor sau la o altă modificare a comenzii), Acordul este reziliat și niciuna dintre părți nu are dreptul de a cere vreo compensație etc. de la cealaltă parte.
VII. COSTURI PENTRU LIVRAREA MARFII
7.1 Pe langa pretul de achizitie, Cumparatorul este obligat sa plateasca Vanzatorului, in acelasi mod ca si pretul de achizitie pentru Bunuri, si costurile/pretul de livrare. a Bunurilor, in pretul specificat pentru modalitatea de livrare a Bunurilor aleasa de acesta.
7.2 Pretul de livrare – transportul Bunurilor variaza in functie de modalitatea de livrare a Bunurilor aleasa de cumparator si include toate taxele (în special TVA), taxele etc.
7.3 Valoarea actuală a prețului pentru livrarea Bunurilor include TVA și este întotdeauna indicată pentru metodele de livrare individuale, în suma percepută de transportatorul relevant. În ceea ce privește posibilele modificări ale prețurilor pentru livrarea Bunurilor (transportatori), aceste prețuri nu sunt listate și actualizate aici, ci întotdeauna pentru Bunurile de pe Site.
7.4 Vânzătorul poate - conform informațiilor de la livrare. a Bunurilor - livrează anumite Bunuri dintr-o anumită sumă din prețul de achiziție gratuit sau la prețuri reduse.
VIII. MODALITATE DE PLATA
8.1 Cumparatorul este obligat sa plateasca pretul Bunurilor, i.e. prețul de cumpărare, prețul pentru livrarea Bunurilor și prețul pentru metoda de plată selectată sau alte prețuri convenite prin una dintre metodele activate de Vânzător, adică
(i) așa-numita ramburs la livrare - de ex. în numerar la primirea expedierii,
(ii) prin plata online prin sistemul de plată utilizat de Vânzător
(iii) transfer bancar
8.2 Cu cumpărătorulm metoda de plată aleasă poate fi asociată cu prețul pe care cumpărătorul trebuie să-l plătească împreună cu prețul de achiziție al Bunurilor pentru metoda aleasă de plată a prețului de achiziție.
8.3 În ceea ce privește posibilele modificări de preț pentru metoda de plată, aceste prețuri nu sunt listate și actualizate aici, ci întotdeauna pentru Bunurile de pe Site. Prețul pentru metoda de plată aleasă de cumpărător include întotdeauna toate taxele (în special TVA), taxele etc.
IX. RETRAGEREA CONTRACTULUI FĂRĂ A INDICA UN MOTIV, SCHIMB DE BUNURI
9.1 Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare de Bunuri încheiat prin intermediul Site-ului/din achiziția de Bunuri realizată prin intermediul Site-ului (mijloace de comunicare la distanță) fără a furniza un motiv în condițiile menționate mai jos. Vânzătorul pune la dispoziție clienților serviciul „DISPONIBILITATE LA MAGAZIN” pe site-ul său, clientul are posibilitatea de a afla disponibilitatea mărfurilor la magazinele individuale ale Vânzătorului și de a comanda mărfurile la magazin pt. o posibilă achiziție viitoare.
9.2 Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contract chiar și fără a indica un motiv, într-o perioadă de 14 zile de la data acceptării Bunurilor (livrarea ultimei părți a Bunurilor ).
9.3 Cumpărătorul va transmite Vânzătorului notificarea scrisă de retragere împreună cu bunurile destinate returnării:
(i) prin curier la adresa DOMIVOSPORT s.r.o. , Levická 1605, 94901 Nitra (Slovacia)
(ii) sau într-un alt mod adecvat la adresa de mai sus
9.4 Termenul de retragere este respectat dacă notificarea de retragere din contract este trimisă înainte de expirarea perioadei relevante de 14 zile.
9.5 În cazul în care cumpărătorul se retrage din Contract, acesta va trimite sau preda Vânzătorului fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la trimiterea notificării de retragere. , Bunurile pe care le-a primit de la el. În caz de îndoială cu privire la faptul că Bunurile au fost achiziționate de la Vânzător, cumpărătorul este obligat să dovedească, la cererea Vânzătorului, că Bunurile au fost achiziționate de la Vânzător în conformitate cu Contractul din care este retras. Cumpărătorul returnează Bunurile Vânzătorului prin curier către DOMIVOSPORT s.r.o. , Levická 1605, 94901 Nitra (Slovacia). CoD-urile nu vor fi acceptate!
9.6 Vânzătorul va returna Cumpărătorului fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la livrarea notificării de retragere din Contract, împreună cu bunurile, toate fondurile, inclusiv costurile de livrare, pe care le-a primit. de la acesta în baza Contractului, în aceeași modalitate în care s-a acceptat, cu excepția cazului în care părțile convin altfel. Vânzătorul va returna cumpărătorului banii primiți în alt mod numai dacă cumpărătorul a fost de acord cu aceasta și dacă nu suportă costuri suplimentare. Cumpărătorul poate alege metoda de rambursare și anume: fie (i) prin transfer în contul al cărui număr îl va indica în anunțul de anulare, fie (ii) personal la un magazin Domivosport.
9.7 Dacă cumpărătorul a ales o altă metodă de livrare a Bunurilor decât cea mai ieftină metodă de livrare oferită de Vânzător, Vânzătorul va rambursa cumpărătorului costul livrării Bunurilor în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare a Bunurilor oferite. În cazul în care Cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare numai cu privire la o parte a Bunurilor (Cumparatorul a achiziționat mai multe Bunuri în cadrul unui contract/comandă și retrage/returnează doar unele Bunuri) și prețul pentru transportul tuturor Bunurilor a fost determinat/acordat în cadrul unui contract/comenzi cu o singură sumă pentru toate Bunurile, atunci Vânzătorul nu returnează Cumpărătorului prețul plătit pentru transportul Bunurilor (un astfel de preț costurile de transport sunt returnate numai în cazul în care Cumpărătorul se retrage din întregul Contract, adică toate Bunurile achiziționate în cadrul unui contract/comandă).”
9.8 În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul suportă costurile asociate returnării bunurilor către vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate pe calea poștală obișnuită din cauza naturii lor.
9.9 Vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului fondurile primite înainte ca acesta să îi predea Bunurile sau să dovedească că a trimis Bunurile.
9.10 În cazul în care, după retragerea din Acordul de cumpărare, Bunurile sunt returnate deja folosite, deteriorate, murdare sau fără documentele furnizate împreună cu Bunurile sau fără ambalajul original etc., atunci Cumpărătorul este răspunzător față de Vânzător pentru reducerea valorii Bunurilor, care a intervenit ca urmare a manipulării Bunurilor într-un mod diferit de cel necesar. în ceea ce privește natura și caracteristicile sale pentru a se familiariza cu natura și proprietățile Bunurilor, inclusiv cu funcționalitatea acestora, în locuință (denumită în continuare „Înlocuire”). Vânzătorul va cere despăgubiri de la cumpărător, trimițându-i fondurile primite de la cumpărător pentru achiziționarea Bunurilor minus compensația sau în cazul în care scăderea valorii este detectată numai după returnarea prețului de cumpărare, Cumpărătorul este obligat să plătească Despăgubirea Vânzătorului în termen de zece (10) zile de la solicitarea la plată.
9.11 În cazul retragerii din contract, al cărui obiect este prestarea unui serviciu, iar utilizarea serviciului a fost începută la cererea cumpărătorului înainte de expirarea perioadei de retragere, cumpărătorul este obligat să plătească prețul serviciilor prestate până în momentul retragerii.
9.12 La schimbul de bunuri pentru prima dată, Vânzătorul nu percepe Cumpărătorului nicio taxă pentru ambalare și poștă. Bunurile pot fi schimbate în oricare dintre locațiile Vânzătorului, întotdeauna la un preț total egal sau mai mare decât prețul inițial de achiziție al produsului. În cazul în care prețul noului produs este mai mare, diferența de preț va fi plătită de Cumpărător direct la punctul de schimb. Bunurile returnate vor fi în ambalajul lor original, nefolosite, nedeteriorate, inclusiv orice accesorii, capabile de revânzare. Cumpărătorilor li se va prezenta o dovadă de cumpărare pentru bunurile returnate.
X. RESPONSABILITATEA PENTRU DEFECTE, GARANȚII, APLICAREA DEFECTELOR (RECLAMAȚIE), SERVICE
10.1 Vânzătorul garantează Cumpărătorului că Bunurile nu au defecte la primire. În special, Vânzătorul este responsabil față de Cumpărător că, în momentul în care Cumpărătorul a preluat Bunurile,
(i) are proprietățile convenite de părți și, în absența unui acord, proprietăți precum descrise de Vânzător sau producător sau la care Cumpărătorul se aștepta în ceea ce privește natura Bunurilor și pe baza publicității efectuate de acestea,
(ii) este adecvată scopului pe care Vânzătorul îl declară pentru utilizarea sau pentru care lucrul de acest tip este de obicei folosit,
(iii) corespunde calitatea sau performanța față de eșantionul sau designul contractat, dacă calitatea sau designul a fost determinată conform eșantionului sau modelului contractat,
(iv) este în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare și
(v) respectă cerințele reglementărilor legale
10.2 Dacă un defect devine evident în termen de șase luni de la primire, se consideră că articolul era deja defect la primire.
10.3 Vânzătorul oferă Cumpărătorului o garanție pentru Bunuri pe o perioadă de 24 de luni, pentru sortimentul second-hand 12 luni (dacă nu se specifică altfel), care începe din momentul acceptării Bunurilor. .
10.4 Perioada de la exercitarea dreptului de la răspunderea pentru vicii până la momentul în care cumpărătorul a fost obligat să preia Bunurile după încheierea procedurii de reclamație nu este inclusă în perioada de garanție. Dacă Bunurile sunt schimbate, perioada de garanție începe să curgă din nou de la primirea noului articol. Același lucru este valabil și pentru piesa relevantă dacă este înlocuită. Perioada de garanție nu poate fi confundată cu durata de viață a Bunurilor, adică timpul în care, cu o utilizare și îngrijire corespunzătoare, bunurile pot rezista datorită proprietăților lor, scopului dat și diferențelor de intensitate a utilizării lor.
[Drepturile Cumpărătorului de la vicii]
10.5 Cumpărătorul are dreptul de a exercita dreptul de la un defect care apare în Bunuri în termen de 24 de luni pentru bunuri second-hand în termen de 12 luni de la preluarea sa. Acest lucru nu se aplică (a) în cazul Bunurilor vândute la un preț mai mic unui defect pentru care s-a convenit un preț mai mic, (b) la uzura obiectului cauzată de utilizarea sa obișnuită, (c) în cazul a Bunurilor uzate la un defect corespunzător gradului de utilizare sau uzură pe care lucrul l-a avut la acceptarea de către cumpărător sau (d) dacă rezultă din natura Bunurilor și acordul părților.
10.6 Dacă perioada pentru care articolul poate fi utilizat este indicată pe Bunurile vândute, pe ambalajul acestuia, în instrucțiunile atașate articolului sau în reclamă, garanția se aplică pentru această perioadă (mai scurtă sau mai lung). Expirarea perioadei de garanție nu afectează responsabilitatea legală pentru defectele Vânzătorului în măsura de mai sus.
10.7 Vânzătorul trebuie să confirme cumpărătorului în scris întinderea și durata obligațiilor sale în caz de executare defectuoasă. În confirmare, acesta va menționa și numele, adresa și informațiile de identificare, precum și alte informații necesare stabilirii identității sale. Vânzătorul și, dacă este necesar, Vânzătorul vor explica în confirmare într-o manieră de înțeles conținutul, domeniul de aplicare, condițiile și durata răspunderii sale precum și modul în care drepturile care decurg din aceasta pot fi exercitate. În confirmare, Vânzătorul mai precizează că celelalte drepturi ale cumpărătorului legate de cumpărare nu sunt afectate. Dacă natura Bunurilor nu împiedică acest lucru, confirmarea conform acestui alineat poate fi înlocuită cu o dovadă de cumpărare a Bunurilor care conține informațiile specificate.
10.8 Dacă Bunurile nu au proprietățile convenite, de ex. in cazul in care Bunurile prezinta un defect/defect, cumparatorul poate solicita:
(i) livrarea de Bunuri noi fără defecte, cu excepția cazului în care această cerință este disproporționată din cauza naturii defectului (în special, dacă defectul poate fi înlăturat fără întârzieri nejustificate, cu excepția cazului în care părțile convin altfel, sau dacă este vorba despre un defect minor care nu împiedică în niciun fel utilizarea Bunurilor)
(ii) dacă defectul privește doar o parte a Bunurilor, cumpărătorul poate solicita doar înlocuirea acestei părți,
(iii)cu toate acestea, dacă din cauza naturii defectului Bunurilor, procedura conform paragrafelor (i) și (ii) este disproporționată (în special, dacă defectul poate fi înlăturat fără întârzieri nejustificate, adică în cel mult 30 de zile, cu excepția cazului în care părțile convin altfel), cumpărătorul are dreptul la înlăturarea gratuită a defectului,
(iv) dacă procedura menționată mai sus conform paragrafelor precedente nu este posibilă, cumpărătorul se poate retrage din Contract.
10.9 În cazul unui defect amovibil, în cazul în care cumpărătorul nu poate folosi Bunurile în mod corespunzător din cauza apariției repetate a defectului după reparare sau pentru un număr mai mare de defecte, cumpărătorul are dreptul de a furniza un Bunuri noi sau înlocuiți piesa defecte. Într-un astfel de caz, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract.
10.10 În cazul în care cumpărătorul nu se retrage din Contract sau nu își exercită dreptul de a livra un articol nou fără defecte, la schimbcomponentele sale sau pentru a repara articolul, poate solicita, de asemenea, o reducere rezonabilă. Cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă chiar dacă vânzătorul nu poate livra un articol nou fără defecte, înlocuiește piesa acestuia sau repara articolul, precum și dacă vânzătorul nu remediază situația într-un timp rezonabil sau dacă remedierea ar cauza dificultăţi semnificative pentru cumpărător.
10.11 Dreptul de executare defectuoasă nu aparține cumpărătorului, dacă cumpărătorul știa înainte de preluare că Bunurile au un defect sau dacă cumpărătorul însuși a cauzat defectul.
10.12 Dacă Bunurile au un defect pentru care Vânzătorul este răspunzător și dacă Bunurile sunt vândute la un preț mai mic sau Bunuri folosite, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă în loc de dreptul de a schimba articolul.
10.13 Drepturile de defect (reclamații) se aplică Vânzătorului de la care au fost achiziționate Bunurile. Totuși, dacă în confirmarea emisă de Vânzător este indicată o altă persoană desemnată pentru reparație, care se află la locul Vânzătorului sau într-un loc mai apropiat de cumpărător, cumpărătorul își va exercita dreptul de reparare împreună cu persoana desemnată să efectueze reparatia. Persoana astfel desemnată pentru reparație va efectua reparația în termen de 30 de zile, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.
10.14 În cazul în care cumpărătorul pretinde un drept din executarea defectuoasă (reclamație), Vânzătorul îi va confirma în scris atunci când a exercitat dreptul, precum și executarea reparației și durata acesteia.
10.15 Cumpărătorul este obligat să notifice Vânzătorul că Bunurile au defecte - să se plângă de Bunuri, fără întârzieri nejustificate după descoperirea defectelor (Vânzătorul nu este responsabil pentru defectul/creșterea întinderii defect în cazul în care Cumpărătorul, după descoperirea defectului - când defectul a devenit evident, a continuat să folosească bunul). La raportarea unui defect - o pretenție pentru Bunuri, cumpărătorul va informa Vânzătorul modul în care defectul se manifestă și solicitarea modului de prelucrare a revendicării - exercitându-și dreptul de la viciul în Bunuri, cu înțelesul că alegerea dreptul revendicat nu poate fi modificat, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel cu Vânzătorul.
10.16 Locul de depunere a reclamației este:
(i) Magazin DOMIVOSPORT s.r.o. , Levická 1605, 94901 Nitra (Slovacia)
10.17 Cumpărătorul este obligat să dovedească că a achiziționat Bunurile de la Vânzător și că revendică defectul în termenul corespunzător. Fără a dovedi aceste fapte, Vânzătorul nu este obligat să accepte reclamația.
10.18 Pentru evaluarea defectelor și soluționarea acestora, cumpărătorul este obligat să predea Bunurile în așa fel încât reclamația să poată fi evaluată și soluționată.
10.19 Vânzătorul sau un angajat autorizat de acesta va decide asupra reclamației imediat după prezentarea corespunzătoare a Bunurilor spre evaluare, în cazuri complexe în termen de trei zile lucrătoare. Această perioadă nu include timpul adecvat tipului de Bună necesar pentru evaluarea de către expert a defectului. Reclamația, inclusiv înlăturarea defectului, trebuie tratată fără întârzieri nejustificate, în cel mult 30 de zile de la data plângerii, cu excepția cazului în care Vânzătorul și Cumpărătorul convin asupra unei perioade mai lungi.
10.20 Furnizorul va informa consumatorul despre gestionarea reclamației prin e-mail sau SMS (se aplică reclamațiilor la sediul Furnizorului și magazinele electronice).
10.21 Despre momentul în care a fost aplicat dreptul de răspundere pentru vicii, care este conținutul reclamației și ce modalitate de tratare a reclamației este solicitată de către cumpărător, precum și despre executarea reparației și a acesteia durata, eventual despre modalitatea de tratare a reclamației (inclusiv orice justificare scrisă pentru respingerea revendicării), Vânzătorul va emite automat o confirmare scrisă Cumpărătorului.
10.22 În cazul în care Bunurile au fost expediate de un serviciu de transport, acestea vor fi trimise automat la adresa cumpărătorului după procesare, în caz contrar vor fi gata de ridicare la locul de aplicare a revendicării.
10.23 În cazul în care cumpărătorul nu ridică Bunurile revendicate în perioada specificată, Vânzătorul are dreptul de a percepe cumpărătorului o taxă de depozitare adecvată.
10.24 [Serviciul] Vânzătorul oferă serviciul Bunurilor vândute (în special prima inspecție de service a roților gratuit) contra cost sau gratuit (conform prevederilor condițiile convenite la vânzarea Bunurilor). Serviciul este furnizat întotdeauna în magazinul de unde au fost achiziționate Bunurile, sau în magazinul specificat de Vânzător în timpul vânzării, sau într-un alt magazin al Vânzătorului unde sunt vândute aceleași Bunuri.
10.25 În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor suportate în exercitarea reclamației (inclusiv plata costurilor de transport a mărfurilor la reclamație).
XI. ARANJAMENTE SUPLIMENTARE
11.1 În cazul în care Vânzătorul oferă Cumpărătorului beneficii suplimentare asociate cu achiziționarea de Bunuri, cum ar fi schimbul de Bunuri în perioade mai lungi etc. aceste beneficii și alte obligații asociate se aplică în condițiile convenite la achiziționarea Bunurilor și în condițiile specificate de Vânzător în materialele relevante.
11.2 Pentru exercitarea pretențiilor cumpărătorului, prevederile corespunzătoare ale acestor PO și, după caz, procedurile comerciale obișnuite aplicabile realizării drepturilor cumpărătorului, ținând cont de protecția cumpărătorului ca consumator, va fi folosit.
11.3 Tratarea extrajudiciară a reclamațiilor consumatorilor este furnizată de către Vânzător prin intermediul formularului de contact de mai jos. Informațiile despre gestionarea reclamației cumpărătorului vor fi trimise de către Prodadresată la adresa de e-mail a Cumpărătorului Partea de jos a formularului
XII. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
12.1 Vânzătorul va prelucra datele cu caracter personal ale Cumpărătorului care i-au fost furnizate în timpul achiziționării Bunurilor, iar Cumpărătorul își dă acordul pentru această prelucrare a datelor cu caracter personal și pentru utilizarea ulterioară a acestora comunicându-le către Vânzătorul. Vânzătorul va prelucra toate datele furnizate despre cumpărător, în special:
Datele personale sunt obținute în principal de către Vânzător direct de la cumpărător prin intermediul site-ului web și/sau în timpul comunicării ulterioare cu cumpărătorul. Vânzătorul primește datele cardului de plată ale cumpărătorului de la operatorul de gateway de plată Global Payments Europe, s.r.o., IČO: 27088936, cu sediul social la V olšinách 626/80, Strašnice, 100 00 Praga 10, care le va procesa (în calitate de procesator). date personale pentru Vânzător, în cazul în care cumpărătorul este de acord cu respectiva prelucrare, de exemplu prin bifarea câmpului corespunzător pentru consimțământul pentru procesarea cardului de plată etc. Cu acordul menționat, cumpărătorul este de acord în mod expres cu transferul datelor cardului de plată către Vânzător de către Global Payments Europe, s.r.o.
12.2 Datele personale de mai sus vor fi prelucrate în scopul implementării Acordului, identificării părților la Acord și îndeplinirii Acordului, precum și în scopul înregistrării Acordului și a oricărei exerciții și apărări viitoare a drepturilor și obligațiile părților la Acord. Datele personale furnizate vor fi prelucrate si in scopul incheierii altor contracte intre parti si indeplinirii acestor contracte. Datele cu caracter personal ale subiectului vor fi prelucrate în scopul menționat mai sus pe durata relației contractuale și ulterior pe o perioadă de 10 ani de la încetarea ultimului raport contractual, cu excepția cazului în care o altă reglementare legală impune păstrarea documentației contractuale pe o perioadă mai lungă. .
12.3 Adresa de e-mail și numărul de telefon vor fi prelucrate în continuare în scopul includerii în baza de date pentru trimiterea de mesaje comerciale („Consimțământ în scopuri de marketing”), dacă cumpărătorul își dă acordul la această utilizare, de exemplu prin bifarea câmpului relevant pentru consimțământ sau prin nebifarea câmpului relevant pentru dezacord la comandarea Bunurilor, pe o perioadă de 3 ani de la ultimul Contract încheiat, cu excepția cazului în care prelungiți această perioadă. Vă puteți opri/dezabona oricând de la trimiterea de comunicări comerciale într-un mod simplu și datele dumneavoastră specificate vor fi șterse din baza de date, de exemplu prin trimiterea unei scrisori, e-mail, făcând clic pe un link dintr-o comunicare comercială, prin SMS sau într-un alt mod potrivit. Consimțământul în scopuri de marketing include, în special, consimțământul pentru:
- trimiterea de mesaje comerciale generale,
- prin trimiterea de mesaje comerciale adaptate utilizatorului/publicitate vizată,
- prin trimiterea de informații despre concursuri (consumator),
- prin trimiterea de întrebări despre satisfacția și evaluarea Vânzătorului, a achiziției sau a Bunurilor,
- prin trimiterea altor mesaje, întrebări sau solicitări legate de îmbunătățirea sau controlul serviciilor furnizate sau vânzarea de Bunuri și sondarea opiniei cumpărătorului în calitate de client - întotdeauna în legătură cu Bunurile/serviciile Vânzătorului.
12.3.1 Datele cardului de plată vor fi prelucrate în continuare pentru a facilita achizițiile viitoare de către cumpărător pentru completare anticipată ca parte a plății pentru Bunurile comandate, dacă cumpărătorul își dă acordul pentru această utilizare, de exemplu prin bifând căsuța corespunzătoare pentru consimțământ, pe o perioadă de 3 ani întotdeauna de la ultimul Contract încheiat, cu excepția cazului în care cumpărătorul prelungește această perioadă. Cumpărătorul poate înceta/dezabona în orice moment prelucrarea datelor cardului de plată într-un mod simplu, iar datele cardului de plată vor fi șterse din baza de date, de exemplu prin trimiterea unei scrisori, e-mail, sau prin SMS și/sau orice altă metodă adecvată de comunicare.
12.4 Vânzătorul va trata întotdeauna datele cu caracter personal în conformitate cu reglementările legale aplicabile.
12.5 Prelucrarea datelor cu caracter personal este efectuată de către Vânzător, dar datele personale pot fi prelucrate pentru acesta și de către alți procesatori, în special:
Vânzătorul poate transfera date personale către servere situate în afara Republicii Cehe sau către sucursale sau alte companii terțe de încredere din alte țări care prelucrează informații personale.
12.6 Vânzătorul va folosi toate mijloacele rezonabile și măsurile adecvate pentru a proteja datele cu caracter personal și va solicita același lucru tuturor terților care vor prelucra datele cu caracter personal.
12.7 În cazul în care cumpărătorul are întrebări, comentarii sau nelămuriri cu privire la manipularea datelor cu caracter personal, el poate contacta Vânzătorul în orice moment.
12.8 În special, Cumpărătorul are dreptul de a contacta Vânzătorul,dacă nu dorește să fie contactat prin comunicări comerciale în viitor.
12.9 Cumpărătorul are dreptul în legătură cu protecția datelor sale personale:
.
12.10 Vânzătorul este autorizat să prelucreze datele cu caracter personal printr-un procesator desemnat, în timp ce cumpărătorul recunoaște că procesatorul sau procesatorii astfel desemnați nu mai fac obiectul unui consimțământ suplimentar.
12.11 Informații suplimentare privind protecția datelor cu caracter personal pot fi furnizate în altă parte a Site-ului.
XIII. INFORMAȚII PRIVIND SOLUȚIONAREA ÎN AFARA JUDICIARĂ A LITIGIILOR CONSUMATORILOR
13.1 Stimați clienți/consumatori, dorim să vă informăm că orice dispute care pot apărea între dvs. și compania noastră, sau încercăm întotdeauna să discutăm și să rezolvăm în mod corespunzător toate solicitările dvs. etc., spre satisfacția ambelor părți.
13.2 Cu toate acestea, dacă pretențiile dumneavoastră nu pot fi satisfăcute și apare o dispută între dumneavoastră și compania noastră, aveți dreptul la așa-numita soluționarea extrajudiciară a unui litigiu de consum care decurge dintr-un contract de cumpărare pentru vânzarea bunurilor noastre sau dintr-un contract de furnizare a serviciilor noastre (denumit în continuare „dispută cu consumatorul”).
13.3 În cazul unei dispute cu consumatorii referitoare la vânzarea bunurilor noastre sau la furnizarea serviciilor noastre, Inspecția Comerțului Slovacă -Inspecția comercială slovacă - soi.sk la care puteți contacta în legătură cu orice dispută de consum.
13.4 Procedura de soluționare extrajudiciară a unui litigiu de consum este ca aceasta să fie inițiată la cererea consumatorului la SOI (sau a altor persoane autorizate), care trebuie să conțină
a) datele de identificare ale părților în litigiu (a dumneavoastră și a noastră),
b) o descriere completă și inteligibilă a faptelor decisive (ceea ce este în litigiu),
c) o indicație despre ceea ce propune propunerea ( Dvs.) căutați (de exemplu, returnarea achiziției prețuri, schimb de mărfuri etc.),
d) data la care reclamantul și-a exercitat dreptul, care face obiectul litigiului, cu vânzătorul pentru prima dată (de exemplu, prima reclamație),
e) o declarație conform căreia instanța nu s-a hotărât cu privire la chestiune, nu a fost emisă o hotărâre arbitrală și nu a fost încheiat un acord al părților în cadrul soluționării extrajudiciare a unui litigiu de consum și nici nu a o procedură judiciară, un arbitraj sau o soluționare extrajudiciară a unui litigiu de consum a fost inițiată în temeiul prezentei legi,
f) data și semnătura al petiționarului (a Dvs.).
Propunerea va fi însoțită de dovada faptului că petiționarul nu a soluționat în mod direct litigiul (de exemplu, corespondența noastră etc.), precum și de alte documente care dovedesc faptele pretinse, dacă disponibil. La cerere se anexează o împuternicire dacă petiționarul este reprezentat pe baza unei împuterniciri. Propunerea poate fi depusă în special în scris sau oral în protocol sau electronic prin formularul online pus la dispoziție pe site-ul SOI, semnată cu o semnătură electronică recunoscută sau trimisă prin căsuța de date a persoanei care depune propunerea.
13.5 Propunătorul (Dvs.) poate depune o propunere la SOI sau la altă entitate autorizată în cel mult 1 an de la ziua în care și-a exercitat dreptul, care face obiectul litigiului, la vânzător. pentru prima dată (de exemplu, retragere din contract/reclamație) .
13.6 Soluționarea extrajudiciară a unui litigiu de consum trebuie finalizată în termen de 90 de zile de la inițierea acesteia. În cazul litigiilor deosebit de complexe, perioada specificată poate fi prelungită cu maximum 90 de zile.
Rezolvarea extrajudiciară a unui litigiu de consum se încheie
a) cu încheierea unui acord între părțile în litigiu (voluntar),
b) cu o declarație unilaterală a consumatorului de încetare a participării la soluționarea litigiului notificată de SOI sau unei entități autorizate,
c) prin deces, fiind declarată decedată, declarată dispărută sau dispariția uneia dintre părți litigiul fără succesor legal,
d) prin expirarea inutilă a termenului pentru a rezolva disputa,
e) prin respingerea propunerii (pentru defectele acesteia).
13.7 Nu există nicio taxă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum. Costurile asociate soluționării extrajudiciare a litigiilor de consum sunt suportate de părțile însele.
13.8 ČOI sau o entitate autorizată stabilește reguli pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum, prin care reglementează mai detaliat procedura de soluționare extrajudiciară a litigiilor de consum, astfel încât este în conformitate cu normele legale.
13.9 În cazul în care noio soluționare nejudiciară a unui litigiu de consum nu va duce la o soluționare a litigiului de consum, desigur că puteți merge oricând în instanță. Desigur, nici măcar nu trebuie să utilizați opțiunea de soluționare extrajudiciară a unui litigiu de consum (cu toate acestea, poate fi întotdeauna recomandat) și puteți contacta direct instanța relevantă pentru a soluționa un litigiu de consum.
XIV. DISPOZIȚII FINALE
14.1 Aceste OP se aplică în formularea menționată pe Site-ul Vânzătorului în ziua confirmării Comenzii, cu excepția cazului în care participanții s-a convenit altfel în scris. Dacă trimite comanda după ziua în care OP a fost schimbat, OP se aplică deja în versiunea curentă.
14.2 Vânzătorul are dreptul să modifice aceste OP-uri la discreția sa, cu condiția ca schimbarea OP-urilor să fie întotdeauna publicată pe Site, sau OP în versiunea curentă va fi întotdeauna listat pe Site. OP-urile valabile în perioadele anterioare vor fi, de asemenea, listate pe Site.
Acești termeni și condiții sunt valabili începând cu 04.05.2022