REGULAMENT DE RECLAMAȚII AL MAGAZINULUI ONLINE DOMIVOSPORT

 

Valabil de la: 06. Octombrie 2025

Datele Vânzătorului: Domivosport s.r.o. Adresa: Levická 1605, 949 01 Nitra, Slovacia ID: 50223267 Înregistrată la Registrul Comerțului Judecătoriei Nitra, Secțiunea S.R.O., nr. 40367/N E-mail de contact: info@domivosport.ro


 

I. Dispoziții Generale

 

1.1 Societatea Domivosport s.r.o. (denumită în continuare „Vânzătorul”) operează un magazin online în baza unui contract de cumpărare încheiat la distanță. 1.2 Această procedură de reclamații (Regulamentul) completează Termenii și Condițiile Generale (T&C) ale Vânzătorului. 1.5 Cumpărătorul este obligat să se familiarizeze cu acest Regulament și cu T&C înainte de a comanda bunurile. 1.6 Documentul de achiziție (factura sau chitanța de vânzare) servește drept certificat de garanție. 1.7 Excluderea antreprenorilor: Acest Regulament se aplică exclusiv clienților care sunt consumatori. Drepturile întreprinzătorilor sunt reglementate de Codul Comercial Slovac. 1.8 Vânzătorul oferă cumpărătorilor opțiunea de a schimba bunurile nefolosite în termen de 14 zile de la primire (a se vedea detaliile în T&C).


 

II. Durata Garanției

 

2.1 Perioada de garanție începe în ziua în care cumpărătorul preia bunurile. 2.2 Perioada legală de garanție este de 24 de luni (pentru produsele folosite este de 12 luni). 2.4 În termenul legal de garanție, reclamațiile sunt reglementate de legislația slovacă (Codul civil slovac, § 619-627), ținând cont de acest Regulament. 2.5 Bunuri cu reducere: Garanția nu se aplică defectelor din cauza cărora prețul redus a fost negociat.


 

III. Condiții de Garanție

 

3.1 Vânzătorul este responsabil să se asigure că bunurile corespund calității și cantității specificate și că sunt lipsite de defecte. 3.3 Excluderi de garanție: Garanția nu acoperă defectele cauzate de: a) deteriorarea mecanică a mărfurilor; b) utilizarea în condiții necorespunzătoare sau contrar manualului de utilizare; c) intervenții necalificate sau modificarea parametrilor; d) forță majoră. 3.6 Cumpărătorul este obligat să verifice starea expedierii și a mărfurilor imediat după livrare. 3.7 O livrare incompletă sau deteriorată trebuie raportată imediat prin e-mail la adresa: info@domivosport.ro (sau la adresa specificată în documentele de transport). 3.8 Locul reclamației (adresa de retur): * Domivosport s.r.o., Levická 1605, 949 01 Nitra, Slovacia. 3.9 Cumpărătorul trimite bunurile defecte pentru reclamație la adresa de mai sus. Pachetul trebuie să fie marcat vizibil „RECLAMAȚIE” și să includă o descriere detaliată a defectului și date de contact suficiente. 3.11 Vânzătorul are dreptul de a refuza acceptarea mărfurilor dacă acestea sunt contaminate sau nu îndeplinesc cerințele de bază de igienă.


 

IV. Modul de Soluționare a Reclamației

 

4.1 În cazul unui defect care poate fi înlăturat, cumpărătorul are dreptul la înlăturarea acestuia gratuită (reparație). 4.4 Dacă este un defect care nu poate fi înlăturat și care împiedică utilizarea corectă, cumpărătorul are dreptul de a schimba bunurile sau dreptul de a se retrage din contract (rambursare). 4.9 Vânzătorul este obligat să stabilească modalitatea de soluționare a reclamației în cel mult 3 zile lucrătoare (sau 30 de zile în cazuri complexe). 4.10 Soluționarea efectivă a reclamației nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data depunerii reclamației. După expirarea acestui termen, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau de a schimba bunurile. 4.11 Reclamații în termen de 12 luni: Vânzătorul poate respinge reclamația numai pe baza unei evaluări profesionale. Cumpărătorului nu i se pot solicita costurile expertizei. 4.14 Vânzătorul este obligat să emită o confirmare scrisă (copie a protocolului de reclamație) către client la depunerea reclamației și, de asemenea, la soluționarea acesteia (4.16).


 

V. Cooperarea Cumpărătorului

 

5.1 Cumpărătorul este obligat să coopereze cu Vânzătorul la verificarea și eliminarea defectului (inclusiv demontarea necesară). 5.2 Cumpărătorul este obligat să livreze bunurile pentru reclamație curate, în ambalaj corespunzător, împreună cu toate componentele și accesoriile. 5.3 Cumpărătorul este obligat să preia bunurile din reparația în garanție în cel mult o lună de la notificare.


 

VI. Soluționarea Alternativă a Litigiilor

 

6.1 Cumpărătorul are dreptul de a contacta Vânzătorul cu o cerere de rectificare dacă nu este mulțumit de soluționarea reclamației. 6.2 Autoritatea competentă pentru soluționarea alternativă a litigiilor în Slovacia este Inspecția Comercială Slovacă (SOI). Consumatorul poate utiliza, de asemenea, platforma europeană de soluționare a litigiilor online (OS-Platform) pentru litigii transfrontaliere: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage


 

VII. Dispoziții Finale

 

7.1 Această procedură de reclamație este valabilă de la 06. Octombrie 2025. 7.3 Prin trimiterea unei comenzi, Cumpărătorul își confirmă acordul cu acest Regulament de Reclamații.

Apreciem confidențialitatea dumneavoastră

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență excelentă de navigare. Toate informațiile importante pot fi găsite pe pagina Cookies. Cookie-urile necesare sunt activate automat. Dacă sunteți de acord să acceptați toate cookie-urile găsite pe acest site web, puteți confirma acest lucru făcând clic pe butonul „Sunt de acord și continui”. Dacă doriți să vă modificați setările, faceți clic pe butonul „Modificați setările cookie”.